LuKenaBeb!!!!


Date : 1/11/06
Venue: kelas 503

Selepas solat di surau,ak terus pergi ke kelas seperti biase.Sampai di kelas,ak terlihat note di whiteboard...


Syuk,on phone tau.papehal ak contact ko.

tibe2,terlintas difikiran."izat,jom kne kan fifie".After discuss,izat pun call fifie
"fifie,ko nak tau tak,phone syuk kne rampas"kate izat
"camne bole kne rampas lak"jawab fife
"ko yg tulis kat depan tu suruh syuk on phone.Pastu tadi cikgu zam2 round B.A masuk kelas,dye tanye sape syuk.pastu dye mintak phone."terang izat.
"ko biar betul,takkan lah.meh ak nak ckp ngan syuk"kate fifie
"syuk tak nak ckp ngan ko.Bek ko datang kelas"kate izat.
"ye ke..urm.ak dtg kelas ni"

selepas berbincang lagi sekali,ak duduk dibhgian hujung kelas menghadap belakang sambil menunggu ketibaan fifie.Fifie pun datang.
"izat,camne ak nak ckp kat syuk ni,dye da len la skrang.ak takut la"kate fifie.
"bek ko g je kat dye,ckp kat dye"jawab izat.

dengan berani nye fifie pergi ke arah ak.

"syuk,sorry syuk.ak tak sangke lak jadi cam ni"kate fifie.
ak hanye menundukkan kepale..Tibe2, phone yg ade ditangan ku vibrate.
ak pon menjawab phone yg berade dlm tangan.
ketike mengankat phone.dak2 yg ade dlm kelas menjerit ke arah Fifie

LUKENABEB!!!!!

fifie menjerit sambil menangis.ak hanye fifie sambil tersenyum.

saje mengisi mase lapang time tu kne kan org..
sory ye fifie kalo terase.tu la kenangan yg ak anggap terindah ngan ko.
lepas ni kite da tak jumpe dlm kelas.tade da nak bergurau.zaman remaje ribena dah habis da.da nak masuk remaje dewase.huhuuu..sob3

Comments

  1. ahahahahhahahaha...
    ak igt tyme nih...
    ak pon turut bershubahat....
    hahahaha...
    jahat ko syuk...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Korean Rice Cake Dubokki

Subway Pertama di Melaka