Tahniah

Sebenarnya tak tahu nak tulis apa.Tapi rasa mahu memperbanyak entry.Seriuos takde idea.Tapi nak tulis jugak.Just wanna say congrats kepada kawan yg buat blog.Dah makin ramai buat.Baguslah,senang nak tau perkembangan semasa korang.Yang baru saja buat.Khairi & Zakiah.Teruskan lah menulis dan mengedit blog korang tu ye.
Minggu lepas,hari jumaat pergi PC Fair kat Melaka International Trade Centre [MITC] yg berlangsung 9-11 April.Hari Jumaat tu dah pergi.Tahun-tahun lepas buat dekat Mahkota Parade,tapi tahun ni tukar venue pula.Tujuan pergi utk membeli external hard disk utk mengisi movie yg memberatkan laptop sambil-sambil melihat gadget baru.Makin banyak laptop yg murah.Terasa rugi beli awal-awal.Penat berjalan selama 1 jam lebih,akhirnya keluar dari dewan yg sgt ramai org.Seronok dapat tengok macam-macam gadget.[tgk je la.fulus tarak].Masa nak kuar dari Ayer Keroh,ternampak beberapa buah bas.Memang kenal bas tu sebab tertulis MRSM PDRM Kulim dan beberapa MRSM yg lain.Teringat Waneq cakap yg kawan dia pergi MRSM Alor Gajah,ada event.Teringat masa pergi konvensyen PUM dekat MRSM Serting.SERONOK.[dah merepek].

Again.tahniah kepada yg dah buat blog.teruskan menulis diblog anda. =]

Comments

Popular posts from this blog

Korean Rice Cake Dubokki

Only Love Korean Drama