1 bulan

Rasa lama sungguh tak menulis blog.Hampir sebulan rasanya.Macam-macam perkara yg tak dapat dicoretkan di blog.Maklumlah,sibuk dengan perkara lain.Hanya sempat membaca blog rakan-rakan lain.Memang banyak yg nak ditulis.Mulakan dengan pekerjaan.Sudah hampir 2 bulan bekerja di kedai buku tersebut.Banyak perkara yang dipelajari disana.Semuanya tentang bukulah yang pasti.Gaji pertama pun sudah dapat.[bukan gaji pertama,gaji pertama time PUM dulu].Dan pelbagai ragam customer yg perlu dilayan.Maklumlah,position disana Customer Service Asst.Ramai jugak rakan-rakan sekolah rendah yang aku jumpa.Selalunya mereka yang menegur aku,bukannya tak nak tegur,takut salah org pulak nanti. =] Sekolah menengah pun ada jugak.Dah blurr nak tulis.Kekok pun ada.Itu saja untuk entry kali ni


p/s : sebenarnye nak letak gamba..tapi dah hilang la[mati kne marah dgn boss]

Comments

Popular posts from this blog

Korean Rice Cake Dubokki

Good Daughter, Hana Korean Drama