Gunung Ledang

Dah lama gila tak pergi Gunung Ledang.Last pergi time darjah 2 tak silap.Memang best la kat situ.Air sejuk.Ada air terjun dan cantik tempatnya.

mmg sejuk btol air tu.

Ramai pulak hari tu,so terpaksa la menapak jauh nun ke atas sana.Dah macam jungle trekking.Peluh-peluh.Tapi dapat jugak tempat yg best.Dekat batu besar tu ada katak yg memerhati je kerja dia.Daripada kitaorg sampai la balik.Tak gerak-gerak pun.Macam CCTV dah.


sejuk sgt.naik atas jap.

Cuba mengapungkan diri dengan cara baring atas air.Tapi tak boleh.Penat akak sedara ajar.Tak boleh-boleh jugak.hehehe.


erm.saje je tangkap serangga ni.

Dah lepas seronok-seronok mandi.On the way balik tu,singgah tepi jalan makan durian.Mak yang nak makan.Time tu makan 2 ulas je sebab tak suka sangat durian.hehehe.



mmg sedap durian ni.ape taknye.sebijik smpi RM20.

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Korean Rice Cake Dubokki

Subway Pertama di Melaka