Galaxy Note 2

Salam semua..

Sudah hampir setahun Galaxy Note diperkenalkan oleh pihak Samsung dan pada 29 Ogos 2012 yang lepas,pihak Samsung telah mengeluarkan gadget terbaru mereka iaitu Galaxy Note 2.


Sekali pandang macam Galaxy S3 cuma besar sikit sebab skrin Galaxy Note 2 ni 5.5 inci.Spesifikasi yang lain tu biasa-biasa je cuma banyak lagi yang baru Galaxy Note 2 ni boleh buat.Korang boleh tengok video tutorial ni.



Galaxy Note ni mungkin akan tiba di Malaysia dalam bulan Oktober.Sama-samalah kita tunggu phone ni.

Comments

  1. Tak larst nak beli...yg note 1 aku pakai ni pun dah OK.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah merasa lah jugak guna note.upgrade sikit je versi ni..

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Korean Rice Cake Dubokki

Good Daughter, Hana Korean Drama