Good Daughter, Hana Korean Drama

Salam semua...


Tajuk : Good Daughter, Hana
Genre : Romantik, Keluarga
Episod : 122
Waktu : Isnin - Jumaat, 10 malam
Saluran : One HD

Jang Ha Na (Park Han Byul) merupakan anak perempuan keempat kepada anak sulung daripada keluarganya. Dia berpakaian seperti seorang lelaki kerana keadaan kewangan mereka. Keluarganya memerlukan seorang wakil lelaki untuk perniagaan kicap mereka. Selepas melahirkan empat orang anak perempuan, mereka berputus asa untuk mencuba untuk waris lelaki dan anak perempuan keempat hanya perlu berpura-pura menjadi lelaki dan bertindak seperti seorang anak lelaki dalam keluarga.



Sinopsis menarik tapi sampai 100 lebih episod drama ni. Selalunya daily drama SBS kurang dari segi rating kalau dibandingkan dengan drama KBS, mungkin yang mana berminat tengok drama ni. Ulangan drama ni pukul 4.30 petang.

Mungkin ramai yang nak tahu ending drama ni, aku akan bagi spoiler. Ending drama ni Hana akan dengan Han Yoo Chan.

Comments

  1. serius? Ha-Na dengan Yoon Chan????
    terus semangat nak tengok cerita ni sampai habis hehe...
    suka tengok mereka berdua.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yup..suka tgk diorg berdua ni..kalo baca komen2 dr org2 negara luar byk yg x setuju endingnya Hana dgn Yoon Chan coz x byk adegan romantik antara diorg tp lebih kpd Do Hyun jer..padahal adegan romantik tu x penting sgt..yg lebih penting adalah memahami antara satu sama lain seperti Yoon Chan..itu lah yg lebih menghidupkan sesebuah perhubungan..best Hana ♡ Yoon Chan akhirnya..

      Delete
  2. agak sedih jugak bila bukan dengan Do-hyeon... :(

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Korean Rice Cake Dubokki

Subway Pertama di Melaka