We Got Married Ep 16 Eunjung Jangwoo in Malaysia

Salam semua...

Ini adalah episode terakhir mereka berbulan madu di Malaysia.Harap korang terhibur. Mereka menghabiskan masa dipantai dan makan tengah hari bersama 2 orang asing dari Perancis. Tengoklah gelagat mereka semasa berbual dengan orang luar negara tersebut,macam anjing dengan kucing bercakap. Tapi yang menariknya walaupun tak pandai sangat speaking mereka tetap promote negara Korea kat orang tersebut.





Cantikkan pemandangan kat Malaysia,macam rancangan diaorang pulak yang promote negara kita.Orang Korea yang tengok ni mesti terasa nak pergi sebab tengok betapa cantiknya Malaysia. Diaorang pandai gunakan artis untuk promote tempat-tempat yang menarik supaya orang ramai pun tertarik nak pergi.Apa-apa pun selamat menonton =]

Popular posts from this blog

Korean Rice Cake Dubokki

Subway Pertama di Melaka