Goodbye 2011, Hello 2012.

Salam semua..


Nampaknya dalam beberapa jam je lagi kita akan ke tahun baru iaitu 2012.Mesti ramai yang dah pasang azam untuk tahun 2012 ni.Korang punya azam yang tahun 2011 tu dah tercapai semuanya? Kalau dah tahniah,kalau belum bawaklah azam tahun lepas ke tahun 2012 ye.

Aku punya azam adalah yang tercapai. (ada buat azam ke tahun ni). Mestilah ada,nak dapat dean list,nak naikkan berat badan etc.Adalah yang tercapai jugak dan yang tak tercapai tu macam nak naikkan berat badan,bolehlah bawak ke tahun 2012.

Korang ada azam yang menarik ke?kalau ada kongsi-kongsilah dengan blogger-blogger lain.Apa-apa pun selamat menyambut tahun baru 2012 dan harapan aku tahun ni akan lebih baik dari tahun sebelum-sebelumnya.

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Korean Rice Cake Dubokki

Subway Pertama di Melaka