Pikachu Wujud!!!

Salam semua...

Rasanya semua pernah tengokkan cartoon Pokemon yang pernah menjadi fenomena kepada kanak-kanak seluruh dunia ni.Dan siapa tak kenal Pikachu iaitu binatang belaan hero Pokemon iaitu Ash.Pikachu tu kalau tak silap sebenarnya tikus padi.Disebabkan dia ni merupakan Pokemon belaan Ash,dia merupakan Pokemon yang paling popular diantara semua Pokemon yang ada.

TAPI.....
Korang pernah tengok Pikachu ni dalam dunia,mesti korang teruja nak tengokkan?Okay,jom tengok..



Hah,amacam?Sama tak dengan Pikachu sebenar?Samakan?Kesian kat kucing ni kena warna..

Comments

  1. yun : comel kan.innocent je kucing tu..
    man : agak kejam lah kat kucing tu..
    affendi : rasenye tikus padi..
    natasha : agak kesian.. =]

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Korean Rice Cake Dubokki

Subway Pertama di Melaka