Kalau Tuhan nak tunjuk sekejap je!!!

Salam semua...

Entri kali ni berkenaan dengan bencana alam yang melanda negara Jepun baru-baru ni.Kuasa Allah kita tak boleh duga.It is unpredictable.Kalau benda-benda nak jadi,jadi jugaklah.Jadi,kita sebagai hamba-Nya perlu berserah diri dengan apa sahaja yang berlaku kepada kita.Bencana alam ni memang tak putus-putus sejak dari dulu lagi kerana ini fenomena alam yang semula jadi.Lagi pun dunia pun dah nak kiamat dan salah satu tanda kiamat adalah bencana alam yang semakin meningkat.

Ramai orang cakap,kalau sesuatu tempat tu kena bencana mesti ada perkara yang tak elok berlaku dekat situ.Kalau betul,tak tahulah apa aktiviti orang Jepun sampai terkena musibah yang dahsyat tu.

Video ni syuk tak berapa tahu info ni,sama ada selepas atau sebelum Tsunami melanda Jepun bulan lepas.Tapi muka bumi Jepun bergoyang-goyang seolah-olah Jepun terapung-apung.Cuba korang bayangkan kalau Malaysia kena macam ni,tak ke cuak orang Malaysia.Jom tengok!!!



Gerun tak tengok video ni?memang nampaklah yang tanah tu bergoyang-goyang,air keluar dari bawah tanah.Dahsyat sungguhkan.Sama-samalah doa agar kita dijauhkan dari bencana alam sebegini

Comments

  1. Nauzubillah.. Tak berani nak tengok. Baca pun dah takut. Risau pening bila tengok bila bergegar2 tu.

    Anda ditag: http://sha-myheart.blogspot.com/2011/04/mari-mengenal-nama-sabahat-sahabatku-1.html

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Korean Rice Cake Dubokki

Good Daughter, Hana Korean Drama