Award from nmirmo

Salam semua..

Ini award kedua yang syuk dapat selepas award Setetes Embun.Terima kasih kepada nmirmo sebab sudi bagi kat syuk.


Walaupun agak macam pinky award tu tapi syuk terima jugak. "our lovely blog".Siapa tak sayang blog sendiri.Semua sayang blog masing-masingkan.

Task untuk award ni kena cerita sikit pasal diri.

seorang pelajar UiTM
suka k-pop,gadget dan sewaktu dengannya
suka main game cityville

Task seterusnya tag orang untuk award ni.

Tak tau nak tag siapa lagi.Bagi sesiapa yang terbaca pun boleh ambil award ni kalau sudi.

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Korean Rice Cake Dubokki

Good Daughter, Hana Korean Drama