Budak bawah umur bercumbuan!!!

Salam semua....

Mesti nak tengokkan anak siapa yang kecik-kecik dah pandai bercumbuan.Ni lah salah satu tanda dunia nak kiamat kan.Maksiat tak kira tua atau muda.Semuanya termasuk sekali.Kalau kecik-kecik dah pandai,macam mana agaknya bila dah besar nanti ye.Harap-harap dijauhkanlah daripada kita semua.Jom tengok..


.
.
.
.
.





18SC 
[seram comel]

hehe.sekadar untuk membuatkan gusi anda tak kering ye.Tapi untuk remaja diluar sana,elakkan anak-anak korang jadi macam ni.Nanti dah besar SUSAH!!!

Comments

  1. Haha~

    Igt dibuat la mcm ni. Kang rosak budak2

    ReplyDelete
  2. Aiyark.. Budaya barat yang menjadi ikutan.. -.-

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Korean Rice Cake Dubokki

Good Daughter, Hana Korean Drama