July 10, 2012

Park Ji Sung keluar dari Manchester United

Salam semua..


Aku tak minat pun sangat bola ni,setakat tahu score dan pemenang cukup.Tapi disebabkan aku ni tengok variety show Running Man,so nak update sikit pasal salah seorang pemain Manchester United iaitu Park Ji Sung sebab dia ni korang Korea dan pernah jadi artis undangan dalam Running Man.

Aku dapat berita ni pun dari Twitter.Memang betul Park Ji Sung ni akan keluar dari Manchester United tak lama lagi.Aku tak tahu sebab apa dia keluar,dah tamat kontrak ke sebab aku ni memang noob sikit pasal bola ni.



Yang penting episod Running Man dengan Park Ji Sung tu sangat best.Sebab Park Ji Sung tu sangat kelakar ditambah lagi Running Man yang sedia ada.Bertambah kelakar episode tu.Ramai orang mula-mula tak layan Running Man tu,tapi semenjak dua menjak ni makin ramai pulak.Aku tengok bila ada guest artis yang best je.

p.s : apa-apa pun nak tahu lebih tentang Park Ji Sung keluar dari MU boleh google sendiri ye :)

No comments:

Post a Comment