July 31, 2012

Rumah Anak Yatim Islam Jasin

Salam semua..

Bulan-bulan puasa ni lagi elok kalau beramal.Dengan prinsip tersebut,aku pun telah melibatkan diri dengan program berbuka puasa bersama anak yatim di Jasin,Melaka.


Program tersebut sebenarnya bermula pagi,tapi aku tak dapat join sebab ada MUET,so aku datang masa nak berbuka.Sebelum ni aku ada join jugak program Explorace bersama anak yatim yang sama,kiranya kenal jugak anak-anak yatim dekat Jasin tu.Penasihat kelab nak jadikan anak-anak yatim tu sebagai anak angkat kelab,dapatlah kitaorang adik-adik angkat yang ramai.







Gambar sendiri tak ada sebab datang lambat,ni je lah yang dapat ambil dari kawan.Seronok berbuka dengan dorang walaupun dapat kenal kejap,tapi best.Macam adik sendiri rasa.Selain dapat pengalam dapat pahala. :)



1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...