June 22, 2012

Tutorial : Buat Page About Me Lebih Menarik

Salam semua...

Aku pernah ingat lagi seorang blogger pernah tulis dalam blog dia yang kita mesti mempunyai page atau column untuk perkenalkan diri kita sebagai blogger.Aku pun rasa sangat penting sebab dengan cara tu blogger-blogger lain boleh kenal kita dengan lebih mudah.

 

Ini bukan macam tutorial tapi lebih kepada info untuk memperkenalkan diri seseorang blogger tu lebih menarik.Simple je.Korang cuma perlu daftar di laman web about.me dan mula mengkreatifkan diri.

 

Aku ni jenis yang tak pandai berpuitis,so kena guna cara lain untuk memperkenalkan diri.Inilah rasanya yang paling menarik dan simple bagi aku. Pilih gambar yang menarik,tulis sikit biodata korang,link apa yang patut dan siap.Senang sangat.

 

Ni adalah profile aku kat about.me.Simple je tapi aku suka.Nak tengok lagi besar boleh tekan kat column about me.Seronok jugak.Senang je.Selamat mencuba.

1 comment: