Bayi Zaman Sekarang

Salam semua...


Bila zaman dah berubah,bila teknologi menjadi keutamaan,bila manusia tak boleh hidup tanpa teknologi ni lah yang akan terjadi kepada bayi zaman sekarang.Kecik-kecik dah pandai semua benda.Tergugat orang dewasa kalau bayi super genius.Tapi nak buat macam mana,kita kena terima hakikat yang zaman dah berubah.

[mesti korang tertanya-tanya macam mana bayi zaman sekarang tu.jom tengok]


 

Tengok!!!Semua benda budak kecik ni tahu.hehehe.Actually ni iklan yang syuk terjumpa kat youtube.Jadi trending sekarang ni.Kelakarkan,akalu betul la bayi sekarang macam ni.Macam manalah dunia agaknya.huhu.

Comments

Popular posts from this blog

Korean Rice Cake Dubokki

Samsung Galaxy S2 terjual sebanyak 10 juta unit